Followers

Monday, 22 July 2013

RAK SANGKAR ALUMINIUM - cara pasang

rak aluminium beserta
sangkar 2 bilik.
size 1 bilik : 2x1.5ft
harga :  rm210
kos pos :  rm40
*utk roda tambah rm25
(tempahan 2 minggu)

rak aluminium bertingkat beserta
sangkar 6 atau 5 bilik..
harga :  rm410
kos pos :  rm60
*utk roda tambah rm25
(tempahan 2 minggu)
atas sambutan menggalakkan,zura kongsikan cara pemasangan rak..
bagi memudahkan rakan rakan yang jauh2 tu..
gambar ini adalah bentuk rak terbaru,
penambahbaikan dari ciptaan rak lama...

rak aluminium untuk 4biji sangkar 6304 (size 2 ft).antara kelebihan
1. takungan najis jauh dari kesayangan anda.
2. pengudaraan takungan najis dpt mempercepatkan proses sejatan urin.
3. kesayangan anda lebih sihat dari pembebasan gas2 dari najis.
4. pengurusan lebih mudah
5. kekangan urin keliling.
6. nilai estatika untuk kesayangan anda.
harga : rm250 - rak sahaja..sangkar lain harga ye..
Penggunaan sangkar brc galvanised juga disediakan. 
rak boleh pos ye dan muat masuk kereta..
size : tinggi : 52 inchi -
tapak sangkar : 4ft x 1.5 ft
*utk roda tambah rm15



1.rak akan di dilipat begini..
2. baringkan bahagian seperti dlm gambar 2.
3.sambungkan besi memanjang tu.
4.pastikan skru berada seperti di gambar..menghala keluar ye..

sambungkan seperti gambar rajah tu ye..
yg sebenarnya ,zura nak terangkan pon tak reti..kih3

ini bahagian pemasangan tray..
baringkan terlebih dahulu..
pastikan pasang seperti gambar 10.
tray mesti berada di dalam besi
bentuk 4 segi tu ye..
jangan pasang seperti gambar 11

rak dah siap di pasang..cantik kannnn
rak aluminium CANGGIH bertingkat
harga : rm250
kos pos : rm40
*utk roda tambah rm25



5 comments:

  1. huu.. suka gak dgn arnab.. tp x reti nak bela..

    hai.. salam kenal,
    follower no.61
    done follow sini,
    jom follow teman yea..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
  2. Berminat nak beli rak arnab ni.saya ada bela arnab kawan adik saya bagi.1 ekor arnab betina + 4 ekor anak. saya letak diorang dalam sangkar biasa kat beranda rumah,tapi petang semalam lepas balik kerja anak arnab tinggal 2 ekor je...sedih sangat2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok je beli rabbit ni. Kami bela 2 pasang mula2. Sekarang dh ada 15 ekor campor baby. Setiap kali balik kerja rabbit pasti rabbit kami jengah dulu.

      Delete
  3. Yang best bela arnab ni. ... depa x berbunyi .najis pon x berbau. Nk kemas najis depa x susah mcm najis kucing.

    ReplyDelete
  4. assalam..nk tny la..sangkar ni tahan karat ke..apa beza ngn brc?

    ReplyDelete